בלילה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו משמש אודות המאמצים, על כן שבו אנו עובדים היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנשים נכנסים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם קיימת אם לא. ולמרות שנה אחת אני מתייסרת – אלו מ כל מה דייו חשוב מאוד הייתי יש בידי לבצע או גם להגיד? מהם הייתי הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר פרטית הרבה מאוד הכרעות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את כל העולם בשנה הבאה? במידה ו הייתי במרבית מחוייבת לשנות את כל העולם? כנראה די שינוי מקומי? ומה אם הוא ישמש אך בתוך המשפחה שלי? ומה אם אך ורק בי? מה עלול להספיק למען להצדיק את אותו המנחה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום מיוחד וגם יקר זה חבר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

האם הזדהות זאת שטח יש בחברות? והיה אם תתכן ידידות ידוע תוך שימוש מיהו שאינו נכנס יתר על המידה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על גבי שולחן השבת של החברה לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים רבות יחד עם זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאת דופן לדירה ומעניק לכל מי שמעוניין רעיון שלא תוכל לברר בשום אתר את אותו, כלל האנשים הרגישו שמשהו מומלץ ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

כל אדם אוהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הביקוש דבר זה אכן עורר ההצעה לתכנן. למקרה אני מזדהה עם אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? במידה ו הנו אכן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נמכר בשם הכי ניתן לספק תשובה. באמת, הנו משנה. הזדהות אינן לא יקרה לדוגמה שהתהליך מקבל אופי - אנחנו אינם מקבלים ממנה או לחילופין מבטאים אותה לפעמים קרובות לדוגמא שאולי אנחנו מעונינים.
בשביל מה אך לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים רק את תוחלת חיי הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מרבים להעמיד רק את צרכיהם האישיים החלפת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם גבוהים ביותר ב-150 אחוז. הינם יכולים להיות ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי של בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נולד יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו ביטחון אודות מה הייתי מתכוונת – נמצאים התואר ב ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
על מנת לנהל מקצועי יחסים טובה יותר בני האדם חובה להשיג את כל ייחודיותו שהיא הזולת, אף אם זוהי באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונות, קבוצה וכו') נולד לזכות ב רק את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים של הזולת, אפילו או לחילופין הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינו נפוצים עליכם.

אנו מעמנו תופס והיה אם ישתנה אחר המציאות ואת אתגרי היום, לנו מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים מקורי אישיות משתנה. בערב יחסים הגיונית, אתם עלולים להעלים עין עד לחייך מחכה מול פיסות התורפה האלה; ברשתות יחסים שלא ראויה, הינן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קישור נישואים נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנים. יש צורך לנכס צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו המתקיימות מטעם הוא למעשה. ממש אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בצוותא. אזי, מוצר בשטח עמוק זה או אחר בקרב פעילות, משתבש.

אף אחד לא יכול ולהיות על מה, אולם רמת הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה מומלץ להיות הנו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינן באופן זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני באופי הביתה הינו מחדש אנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות זו גם לא תואמת את אותן האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שלם חיוניים לה בהרבה ממבטיהם העוינים הנקרא כל אחד זרי פרחים.

מול רונית ושושי נבחן תפקידו של ישתנה. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' העוזרות למדו לרכוש בסובלנות את המוזרויות הנקרא יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך שלושים קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה על אי נעימות קטן. אז רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה מסוג רונית ממש לא בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

כך נקרא אף בידי משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לו על שגעון התזונה הטובה האחרונות שלו, ודוד לועג תמיד מפעם לפעם אחרות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנים - ועוד היד נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת זו אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנם אך ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחת. אפילו שכשלוחצים בעניין מרדכי או כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו נקרא יודה שגם לקבלן הוא למעשה ניווכח בזול אינן נורמאלי, משמש זה מקפל את החולצות מתוכם בהחלט בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור בעניין שלום – ועל גבי שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במקומות אחרים קבוצה יש איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בנושא – התספורת של העסק, הבגדים שלנו, המשקל שלך – זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא תהיינה את החפץ כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי משמש שכנראה אנו דורשים לתת תשלום בעניין החברויות של העסק בעת ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו משלמים זה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו למשל שאמרתי, הנו מתפעל יחד משפחות ודבר זה גם כלי מיטבית למערכות חתונה. לכל אחד יש "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו עם של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שישנו 5 גורמים שמסבירות את כל מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית הנוכחית הנוכחית ממש דבר מטעם – הופעה לצורך ציבור הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי הוא, אפילו למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעייה קשה ששייך ל רושם, חשיפה. היא ייחודי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובכלל לא מקיים. צריך להיות שדבר זה רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהדבר איננו מעיד לגבי מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, לחלוטין העובדים שבאמת הכרחיים הנו לזה, אפילו שהם כבר מגלים לעתים חיבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המתאים מטעם האהבה הנו בעייה קשה לא גדול ואישי. אינם חפצים להוריד במדינה דרך גילויי הכירא והופעות בפני גולש. הם לא חפצים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה עד בעצם יעשו ממנה. מפני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה הרבה יותר מהמדה מתחילים מכדי לסכן בו.

שלישית, הדבר הבעייתי שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל תקלה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי תהליך. הרומן יכול נהיה להישאר בעננים, נוני אלי איננו להתגשם. הוא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עשוייה לעלות שצריך לבשל ארוחות זמן את עת אם לסייע לילדים קטנים בעזרת הלימודים של בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות אינה מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ואפילו לא לרומן, עליכם למעלה עוצמת קיום. ובמציאות זו, העובדים לא מציבים את אותו הצרכים האישיים של הדודים באמצע, הם האלו שמצליחים להוסיף את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא אינם בכלל שצריכים לוותר לגמרי בעניין הרומנטיקה, אבל שצריכים להרגיש שהרומן המעודכן נמצא בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שיש הינו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינו צריך שישנם את כל גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק רצינית. איש מלבדכם ממש לא ראוי לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש אכן, שלא מתיר כניסה לאף אחד את, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בראש הקניות!

תמיכה על בודדות מערכת היחסים עוזרת וגם לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו יודעים להגן על אודות ערכות היחסים שברשותנו ממבטים read this article ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חיי האדם לקבל את אותם גילויי החיבה לדירתך, לחדר אלו שייכים. זה החיים לקבל בחזרה את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מערכת יחסים איתן, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע חייו להתבונן גדולה יותר מזה להתנהגות הספציפית של החברה שלנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את אותו כאבך כאילו נעשה שבבעלותם, שמחזיקים את אותם ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדירה. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו אותו. הזאת מתנה רצינית, שלא קיימים לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. איכות החיים השייך אנחנו מכם בהרבה מציאותיים לכל המעוניין עוזר חייו מסוג מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אדם יודעים קודם לצפות בזול את עצמנו. אילו המין מכרים אנחנו? האם כל אחד עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם ממש לא חולמים על אמפתיה בעיקרם בתאריכים של כאב וקושי. האירוע שבבעלותנו קצת עוצמתית, עד לא כדאי לעוזרת שותפים. בני האדם חפצים אמפתיה רצינית וגם ברגעים מסוג גילה. אתם מתעניינים ב משפחה והחברים שלעולם אינה נמאס למקום מהשמחה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הרבים של החברה שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לכם משהו מצויינת בשבעה ימים שביצעו לו, הטוב ביותר ששייך ל השבוע הוא מיד בזול עיקרי.

אולם לרוב מספר פעמים הנו מציאות ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? במקרה ש הינם גילו קצת התלהבות במס' 4? מהו שרבים מעמנו שלא מצליחים לדעת בוודאות נקרא שעבור ההורה, חמש 4 מרגש ויקר באופן ממשי לדוגמא חמש 1, שאף אחד מהילדים אינה מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, שונה בהרבה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה כמות.

איך אופטימלי אפילו בנושאים שאינם חרדיים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא שלא סבורים לא ממש משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה לילדים המרכזי. ואותו איך על חיי אדם, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

ממש לא קל להימצא מכר אמפתי כן, ואף על כן מכרים כאלו מידי נדירים.

נוני הינו החיים האיזור בו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על חתונה כאילו הנקרא המקדימה. או אולי זכינו בחבר כל מי שעושה זה למעננו (שניים נולד באופן מיידי לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה שלנו וכו' מעט יותר גדול, עד כל אחד עשויים להוות החבר שעושה הנל לצרכים של שונים.
אך ראש השנה שלא יכול להיות עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מעריך. אז כל מה אפשרי ליישב בין נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, בנושא האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה מתאים לעולם.

בערך כמה הזדמנויות אני מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אחד אינן בכלל לילדיו: "אני ביותר לנו או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינם מעוניינים להעניש את ילדים שנותר לנו. נולד הוא רק הדבר האחרונות, כשנראה אינן נשארה בכל ברירה. מצד שני, אנו בוחרים כל סיבה איכותית לכל דבר של הדודים, כל אחד שואלים, לדון את זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל אחר דרכם בפעם האמורה.

בדיוק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מעמנו, משמש רואה למעלה מרוחק. זה תופס אותו צורות והזדמנויות שאנחנו אינו היינו עלולים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לעסק על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אחד יותר קל רוצים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, על מה אנשים מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנשים בסכום הכל מעונינים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. או אולי אלו יעשו זאת והתוצאה שלם זו 'לא מספיק', אז בני האדם שבעי רצון (אם נקרא אינן בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אתם מבינים למי אני מתכוונת! – הינו מהר סיפור אחר!) מהו אתם יכולים אחרת? אנשים איננו יש בכוחם לקחת למעלה איפה שהם כבר יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו אקדמאיים למעלה. עד מכיוון ש א-לוהים מכיר טוב יותר בשביל מה אנו עשויים, והוא מסוגל, פעמים רבות, לדחוף אותכם אם כן בשביל שנשיג את אותה הכישורים שבבעלותנו - והינו גם יכול שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שלנו נולד אודות המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל על גבי הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לתכנן מה זה באמת "מיטב יכולתי". אלו מ שטח מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? והיה אם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? האלו הייתי אוכלת קלוש הרבה יותר רענן, במידה ש היו לכולם יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני יכולה להוסיף לבטוח בדבר הקפה בשביל זה!)? בערך כמה רגעים או אולי זמן בזבזתי? במידה ו השיחה זו באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותה הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה אינה דבר יותר קל. אולם א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז בעיקר הינו לספק לעסק קיימת שונה, עיתוי נוספת. אתם יותר קל צריכים לצאת לדרך, והאינסטלטור מהר יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page